Whole 30 Dag 1 og 2

Hei!

De to første dagene av Whole 30 gikk greit. Jeg er ikke sulten om dagen, men ble ganske trøtt fort. Måtte ha power naps etter behov)))) Gikk i sengen kl. 22.30 i går kveld. Men jeg tror at det var pga min forkjølelse. Og i morges det var ufattelig vanskelig å våkne - sykt! Kanskje det var min ekte sukdom eller carb hangovers? Men etter frokost ble jeg mye bedre;)

Dag 1 Måltider (glemte å ta bilder):

Frokost; 3 egg sekt i cocosa, 1/2 avocado og big-ass salat med kinakål, spinat, rødløk, tomater, agurk og paprika, tilsatt oliven olje over og.

Lunsj: blomkål steppe, wokende grønnsaker og strimlet svinnekjøtt stekt i cocosa.

Middag: 2 svinnekoteletter og big-ass salat (samme som til frokost).

Ingen trening på meg men litt husarbeid.

Dag 2:

Har ikke glemt å ta bilder denne gangen, hehe))))

Frokost: samme som dagen 1 - egg, avocado og salat. Min stor frokost favoritt om dagen - det var jo så deilig!

Lunsj: 2 ørret filetter, blomkål steppe og wok.


Hehe, tok bilde etter at jeg begynte å spise))))

Har ikke trent i dag også. Jeg må vente til jeg bli helt frisk... :(

Men jeg drakk masse vann (8 glass - check!) plus mye Yogi Te. Det var så godt!=)

Om å være positiv - jeg tror jeg klarer det!))))



Tomorrow's gonna be a new day;)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Ekaterina

Ekaterina

26, Bergen

Jeg kommer til å bli en Superhero versjon of meg selv! Jeg blogger om min måte å trene, spise sunt, elsker de andre og meg selv og leve i balanse med meg selv. Jeg er ikke perfekt ennå, men er veldig målbevisst og motivert å bli en person jeg kan selv være stolt av.

Kategorier

Arkiv

hits