Whole 30 Dag 1 og 2

Hei!

De to frste dagene av Whole 30 gikk greit. Jeg er ikke sulten om dagen, men ble ganske trtt fort. Mtte ha power naps etter behov)))) Gikk i sengen kl. 22.30 i gr kveld. Men jeg tror at det var pga min forkjlelse. Og i morges det var ufattelig vanskelig vkne - sykt! Kanskje det var min ekte sukdom eller carb hangovers? Men etter frokost ble jeg mye bedre;)

Dag 1 Mltider (glemte ta bilder):

Frokost; 3 egg sekt i cocosa, 1/2 avocado og big-ass salat med kinakl, spinat, rdlk, tomater, agurk og paprika, tilsatt oliven olje over og.

Lunsj: blomkl steppe, wokende grnnsaker og strimlet svinnekjtt stekt i cocosa.

Middag: 2 svinnekoteletter og big-ass salat (samme som til frokost).

Ingen trening p meg men litt husarbeid.

Dag 2:

Har ikke glemt ta bilder denne gangen, hehe))))

Frokost: samme som dagen 1 - egg, avocado og salat. Min stor frokost favoritt om dagen - det var jo s deilig!

Lunsj: 2 rret filetter, blomkl steppe og wok.


Hehe, tok bilde etter at jeg begynte spise))))

Har ikke trent i dag ogs. Jeg m vente til jeg bli helt frisk... :(

Men jeg drakk masse vann (8 glass - check!) plus mye Yogi Te. Det var s godt!=)

Om vre positiv - jeg tror jeg klarer det!))))



Tomorrow's gonna be a new day;)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Ekaterina

Ekaterina

26, Bergen

Jeg kommer til bli en Superhero versjon of meg selv! Jeg blogger om min mte trene, spise sunt, elsker de andre og meg selv og leve i balanse med meg selv. Jeg er ikke perfekt enn, men er veldig mlbevisst og motivert bli en person jeg kan selv vre stolt av.

Kategorier

Arkiv

hits