Whole30 Dager 12 og 13

Hallooooo, min kjære blogg!

I morgen blir det 2 uker siden jeg begynte med den Whole30 Challengen min. Helt utrolig! Jeg er veldig stolt av meg selv og skal fullføre den, tusenmillioner persent sikkert! ;)

Siden jeg skrev det siste inlegget ble plutselig alt annerledes... Jeg fikk hodepinner, sultfølelse og økt matlyst, det ble mye mer vanskelig å søvne og kunne ikke gå på trening i dag i tillegg... Det var enda mer deprimeremde, men - velvel, hva kan mann gjøre... Jeg måte passe på A, mens J var på treningen, det er jo litt viktigere for ham. Men det var litt husarbeid på meg i dag og i morgen skal jeg trene Gerilja Kardio - det er jo så gøy! :)

Egentlig bør jeg plannlege minTRENINGSUKE.

Mandag Fri

Tirsdag Gerilja Kardio (sprints)

Onsdag Styrke (overkropp) + Kardio (lavintensitet, 30-45 minutter)

Torsdag Kardio (moderatintensitet, 45-60 minutter)

Fredag Styrke (bein + skuldre) + Kardio (lavintensitet, 30-45 minutter)

Lørdag Gerilja Kardio (sprints)

Søndag Fri / Active Rest Day =)

Jeg skal forsette med Inermittent Fasting. Det er ganske fasinerende å kjenne at kroppen tilpasser seg så fort til alle endringene i kostholdet og til den måte mann spiser generelt. Jeg ha lyst at kroppen min blir sterk og sund for den kroppen er den eneste jeg har i hele livet mitt :)

Dessuten ville jeg å skrive ned hva har jeg spist i dag.

Måltid 1: 2 egg + 1 eggehvite, stekte med cocosa

               1/4 avocado

                ca. 60g salmalaks

                min big-ass salat* med oliven olje og balsamico over

Måltid 2:  kaffe med kokosmelk  - mmm, deilig! (drakk den egentlig for å ikke bli sulten,men ble enda mer sulten etter den!)

                125g laksefilet, bakt  i ovnen med krydder

                 blomkål og broccoli steppe

                 kokt asparges

                 big-ass salat

Måltid 3:  1 kokt egg

                 1/2 avocado

                 ca. 100g salma laks

                 big-ass salat med oliven olje og balsamico over - jeg er avhengig! ;)

*Jeg heter salaten min "big ass" fordi jeg liker når det er mye av den salaten - den er så god!=)

Drakk masse vann og te i dag. Flink jeg var=)

TENKER AT JEG MÅ EGENTLIG SPISE MINDRE I TRENINGSFRI DAGER og i andre dager også;) Også skal jeg prøve å faste i 24 timer, men selvfølgelig bør jeg gjøre det på en treningsfri dag. Søndag, kanskje?

I morgen blir det grilling hos svigefar... Litt nervøs men tror at jeg klarer det - skal bare kjøpe sin egen grillemat. Tenker på laksefilet - for det er alltid godt, sundt og enkelt å lage. Skal drikke vann med kullsyre og lime=)

...Men for i dag ønsker jeg å få sove godt i natta, få ingen hodepinner i morgen og ha en kjempe fin uke! God natt, alle hjerter! <3<3<3

P.S. En av målene mine for August var å lese Paleo Solution og jeg må virkelig skynde meg med lesing - det er bare 2 uker igjen! O.o


Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Ekaterina

Ekaterina

26, Bergen

Jeg kommer til å bli en Superhero versjon of meg selv! Jeg blogger om min måte å trene, spise sunt, elsker de andre og meg selv og leve i balanse med meg selv. Jeg er ikke perfekt ennå, men er veldig målbevisst og motivert å bli en person jeg kan selv være stolt av.

Kategorier

Arkiv

hits