Whole30 Dager 25 og 26

N er det offisielt kun 4 dager p Challengen! Det er viktig n ikke miste konsentrasjon og bare forsette:)

Etter at jeg er ferdig med disse 30 dagene skal jeg bare forsette spise p samme mte siden jeg trives med det s godt. Jeg egentlig savner ikke noenting, verken noe matvarer eller drikke... I begynnelsen tenkte jeg p vin av og til, eller cottage cheese som jeg var helt avhengig av fr. N etter 30 dager jeg har ikke lyst p de. Jeg spiser deilig nringsrik mat hver dag, fler meg godt etterp og hvorfor m jeg endre noe da? =)

Selvflgelig jeg skal ha vin av og til, eller noe treat, men skal ha de KUN hvis jeg har virkelig lyst p og det er verdt det. Akkurat n fler jeg at ingen kakestykke er verdt av bli oppblost, f magesmerter eller andre negative konsekvenser.

Men det er noe jeg m passe p. De siste 2 ukene jeg var ikke s flink legge meg tidlig, klarte ikke slappe av og det m endres. Svn er en stor del av treningen og hvis man fr ikke sove i natta kan man ikke bygge noe muskler, kroppen fr ikke restituere seg... Derfor...

...Neste uke blir KAFFEIN FRI og skalt "SOV GODT" uke!


Vanligvis drikker jeg alltid 2-3 kopp kaffe om morgenen, og i de siste tok jeg ogs en kopp ettermiddagen.

Det gr ikke! I neste uke skal jeg ikke drikke kaffe i det helle tatt og skal ligge meg kl.23 og sove til kl.7. Det er plann og jeg er spent se p resultater!

Men n er det litt matporno fra igr og i dag=)

I gr:


Mltid 1: Stor salat med egg og laks og guacamole over (1/2 avocado + 1ss majo + litt balsamico)

Mltid 2: stekt kyllingkjttdeig med lk, sjampignon og gulrtter, avocado, egg, og salat med majo - massemasse sunt fett!

Mltid 3: grnn salat, agurk, paprika, 2 kokt egg og salma laks, litt majo over - deilig kveldsmat!

I dag:



Mltid 1: kyllingkjttdeig fra i gr, avocado, stekte grnnsaker (der, under kyllingkjttdeigen), avocado og min deilige majo

Egentlig jeg var s sulten at det var helt grusomt. Jeg tror jeg m spiselitt mer hvis jeg vil prestere godt p treningen.



Mltid 2: igjen storstor salat, et egg, kylling filet stekt i ovnen, avocado og majo.

Mltid 3: igjen salat, et egg, salmalaks og majo. Jeg digger ferske salater! Syns at n i sommer m man nytte de ferske grnnsakene og frukt s mye som mulig!

Kvelds: ste jordbr og blbr med kokosmelk over (som stivnet i kjleskapet, hehe)

I morgen begynner den nye uka med masse nye gleder! Plann er trene godt, spise sunt, sove tungt og ikke drikke kaffe, hehe!))))

Natta!




2 kommentarer

Anne-Line

26.08.2012 kl.23:29

Den maten du lager ser s fantastisk god ut! Skulle nske du var kokken min :P hehe

Ekaterina

27.08.2012 kl.13:54

Anne: Egentlig fr jeg begynte blogge tenkte jeg ikke s mye lage det fint p fat, men n siden jeg alltid tar bilder pynter jeg maten min litt ekstra))))

Skriv en ny kommentar

Ekaterina

Ekaterina

26, Bergen

Jeg kommer til bli en Superhero versjon of meg selv! Jeg blogger om min mte trene, spise sunt, elske de andre og meg selv og leve i balanse med meg selv. Jeg er ikke perfekt enn, men er veldig mlbevisst og motivert bli en person jeg kan selv vre stolt av. Bli med p vei og legg gjerne kommentar! P.S. Jeg kommer fra Russland og beklager i forhnd for alle mulige feil, men jeg blir bedre - jeg lover det!=)

Kategorier

Arkiv

hits