Whole30 Dager 25 og 26

Nå er det offisielt kun 4 dager på Challengen! Det er viktig nå å ikke miste konsentrasjon og bare forsette:)

Etter at jeg er ferdig med disse 30 dagene skal jeg bare forsette å spise på samme måte siden jeg trives med det så godt. Jeg egentlig savner ikke noenting, verken noe matvarer eller drikke... I begynnelsen tenkte jeg på vin av og til, eller cottage cheese som jeg var helt avhengig av  før. Nå etter 30 dager jeg har ikke lyst på de. Jeg spiser deilig næringsrik mat hver dag, føler meg godt etterpå og hvorfor må jeg endre noe da? =)

Selvfølgelig jeg skal ha vin av og til, eller noe treat, men skal ha de KUN hvis jeg har virkelig lyst på og det er verdt det. Akkurat nå føler jeg at ingen kakestykke er verdt av å bli oppblost, få magesmerter eller andre negative konsekvenser.

Men det er noe jeg må passe på. De siste 2 ukene jeg var ikke så flink å legge meg tidlig, klarte ikke slappe av og det må endres. Søvn er en stor del av treningen og hvis man får ikke sove i natta kan man ikke bygge noe muskler, kroppen får ikke restituere seg... Derfor...

...Neste uke blir KAFFEIN FRI og såkalt "SOV GODT" uke!


Vanligvis drikker jeg alltid 2-3 kopp kaffe om morgenen, og i de siste tok jeg også en kopp ettermiddagen.

Det går ikke! I neste uke skal jeg ikke drikke kaffe i det helle tatt og skal ligge meg kl.23 og sove til kl.7. Det er plann og jeg er spent å se på resultater!

Men nå er det litt matporno fra igår og i dag=)

I går:


Måltid 1: Stor salat med egg og laks og guacamole over (1/2 avocado + 1ss majo + litt balsamico)

Måltid 2: stekt kyllingkjøttdeig med løk, sjampignon og gulrøtter, avocado, egg, og salat med majo - massemasse sunt fett!

Måltid 3: grønn salat, agurk, paprika, 2 kokt egg og salma laks, litt majo over - deilig kveldsmat!

I dag:



Måltid 1: kyllingkjøttdeig fra i går, avocado, stekte grønnsaker (der, under kyllingkjøttdeigen), avocado og min deilige majo

Egentlig jeg var sååååå sulten at det var helt grusomt. Jeg tror jeg må spiselitt  mer hvis jeg vil å prestere godt på treningen.



Måltid 2: igjen storstor salat, et egg, kylling filet stekt i ovnen, avocado og majo.

Måltid 3: igjen salat, et egg, salmalaks og majo. Jeg digger ferske salater! Syns at nå i sommer må man nytte de ferske grønnsakene og frukt så mye som mulig!

Kvelds: søte jordbær og blåbær med kokosmelk over (som stivnet i kjøleskapet, hehe)

I morgen begynner den nye uka med masse nye gleder! Plann er å trene godt, spise sunt, sove tungt og ikke drikke kaffe, hehe!))))

Natta!




2 kommentarer

Anne-Line

26.08.2012 kl.23:29

Den maten du lager ser så fantastisk god ut! Skulle ønske du var kokken min :P hehe

Ekaterina

27.08.2012 kl.13:54

Anne: Egentlig før jeg begynte å blogge tenkte jeg ikke så mye å lage det fint på fat, men nå siden jeg alltid tar bilder pynter jeg maten min litt ekstra))))

Skriv en ny kommentar

Ekaterina

Ekaterina

26, Bergen

Jeg kommer til å bli en Superhero versjon of meg selv! Jeg blogger om min måte å trene, spise sunt, elske de andre og meg selv og leve i balanse med meg selv. Jeg er ikke perfekt ennå, men er veldig målbevisst og motivert å bli en person jeg kan selv være stolt av. Bli med på vei og legg gjerne kommentar! P.S. Jeg kommer fra Russland og beklager i forhånd for alle mulige feil, men jeg blir bedre - jeg lover det!=)

Kategorier

Arkiv

hits